Explore
 Lists  Reviews  Images  Update feed
Categories
MoviesTV ShowsMusicBooksGamesDVDs/Blu-RayPeopleArt & DesignPlacesWeb TV & PodcastsToys & CollectiblesComic Book SeriesBeautyAnimals   View more categories »
Listal logo
Avatar
Points: 536

Stan

Add Stan as a friend


Stan will be notified and will have to accept this friendship request, to view updates from Stan and their ratings you must follow them.


Remove Stan as a friend


Follow Stan

Follow content (Lists, pictures, videos, reviews & votes)

Track ratings in these areas:
Movies Music
TV shows Books
DVDs Games

About me

well im 6 foot 2, i like to think im friendly so dont worry i dont bite! i enjoy meeting new people, im eastern european and have been living in australia for about 7 years and liking it :)

Occupation: blockbuster man

Single

Lists

Favorite Music Artists (2 items)
Person list by Stan
Last updated 9 years ago



Recent reviews




Movies

Top rated
My movies page

Rated 65 movies

TV

Top rated
My tv page

Rated 19 tv

Games

Top rated
My games page

Rated 34 games

Comments

Posted: 9 years, 8 months ago at Feb 4 16:32
hey wats up?
Posted: 9 years, 9 months ago at Jan 22 13:42
hi,can we b fren?
Avatar
Posted: 10 years, 5 months ago at May 11 14:06
well i've just been going to skool and to parties. i don't work... i mean i used to but i'm a lazy ass person so i quit.lol... it's good to hear ur doing pretty good...
Avatar
Posted: 10 years, 5 months ago at May 10 14:28
hey well how have u been?
Posted: 10 years, 5 months ago at May 4 13:01
hey whts up
Posted: 10 years, 6 months ago at Apr 19 21:13
hey whats up....how r u????
Posted: 10 years, 6 months ago at Apr 6 23:53
eeewwwwwww
some 29year old guy added me!!!!!!!!!!!!!
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 31 9:52
hes my cousin LOL its a small world
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 31 9:43
your kidding... do you know a guy called oscar??? do u have msn?
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 31 9:38
oh tru... i work there evryday cept thurs lol do u stil go to school?
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 31 9:26
umm dou kno wheer moorooka is??? yep there. OMG sweet. i work full time as a rego clerk for toyota n on thurs for holden cuz im wit motorama :)
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 31 9:05
yeh same cept southside lol i like ur background
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 31 3:29
hey where in oz u live????
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 28 1:03
hello bub

how are yyu im so bored was skool fun??
yea newayz jus wanted to say hii
tlk to yyu tonite
xx
sarah
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 28 0:57
Hey wassup??how are ya??where ya from??ur pretty hott ay..lol..im like so bored..wat bout ya??holla x x
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 27 10:43
haha nah n problem haha lol omgosdh guess what!! lol your like a foot taller than me and Sarah :P lol well just under a foot but yeah random fact, haha i'm from Brisbane Australia too haha like in rdcliffe you?
Posted: 10 years, 6 months ago at Mar 27 10:30
hey Stan
sooo i'm in your friends list, yet i'm yet to recieve a comment from you...? lol joking hey how you going? where you from?
Posted: 10 years, 7 months ago at Mar 24 11:26
heya sxc
hehe yes yyu are awsome lolz
but guess wat im awsomer yup yup (thts not evwen a wrd)lolz im a dikhead
im the first to comment yyu to:)
yay for me hehe
well catch ya bubz
xx
sarah

Insert image

drop image here
(or click)
or enter URL:
 link image?  square?

Insert video

Format block